Tää viikko meni kenties ehkä paremmin, kuin edellinen, mutta silti aika paskaa on ollut. Järjetön vitutus ja väsyttää koko ajan ja mahtui joukkoon joku oksennustaudin poikanenkin. Ihanaa siis. Tästä illasta pitäis tulla ihan hyvä. Okei, mennään kattoo Nykiä, siis ei esitystä, mutta sitä äijää. Ja Huvi ja Annikikin on mukana jee! Ja eilen opin skeittaamaan. Mitä nyt yli kuus vuotta oon kyseistä lajia harrastanu silleen semisti ja eilen valaistuin, että se on takajalka, millä otetaan vauhtia, ei etujalka... Hyvä minä jee! Vittu mikä älypää on taas ollu.. Ei ihme, että ollaan istuttu siellä Nummelan tk:ssa muutaman kerran.. Toisaalta.. Ei ne mun skeittikaverit mitään älypäitä ollut, eli aikalailla fiilispohjalta mentiin. Ja se fiilis sattui olemaan itsensä satuttaminen. Jes.
     Ja taaskaan en ymmärrä sitä yhtä... Se on puhumatta vaikka kuinka kauan ja on TODELLA omituinen, ja yhtäkkiä se kommentoi mulle kalleriaan jotain ilosella meiningillä. Että terve, mitäs teille saisi olla. Mä en ymmärrä sitä ihmistä enää ollenkaan, ihan oikiasti. Huoh, ampukaa vaikka ittenne, ihan jokainen. Ja tänään olis ollu kiva olla töissä aamuvuorossa, kun ei siellä ketään olis ollu, kun kaikki oli päättäjäisissä tai jossain.. Argh. Huvi on kohta täällä, jee! Olin sille eilen hirvee, kun mua vitutti niin helvetisti olla töissä. Että tervetuloa Jumbon Robert's Coffeeseen, jos tahotte nähdä keesillä varustetun vittuuntuneen rillipään ärhäköimässä naama nurinpäin siellä.
      Ja Jonia ei taaskaan näkyny... Vittu.